.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

2012. július 7., szombat

Varródoboz challenge 2.rész

Hát nem volt egyszerű, de befejeztük. Két gyönyörű doboz született. A csajok kapnak tőlem egy-egy csillagos ötöst. Én is kaptam tőlük, mint tanárbácsi. Izzadtunk, röhögtünk, ragasztottunk, vasaltunk, egy picit varrtunk is, de szerintem megérte!!! Köszi a két szuper napot csajok. Büszke vagyok rátok.

2 megjegyzés:

  1. Bizony ám! Nagyon nagy piros pontot kaptál tőlünk,hogy ilyen türelmesen oktattál,és sokat segítettél a csodadoboz készítésében. Nagyon szuper két nap volt,annyira jól éreztük magunkat,hogy még a kánikuláról is megfeledkeztünk,pedig mi is rásegítettünk két vasalóval!:) Még sok ilyen jó hangulatú szép napunk legyen!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt. Én is örültem nektek!!

    VálaszTörlés