.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

.

Üdv kedves látogató! Örülök hogy benéztél hozzám! Várlak szeretettel máskor is!

2012. július 22., vasárnap

Tatyó

Kismackó Katinál vendégeskedtem pénteken. Megmutatta miket csináltak a kövesdi táborban. Köztük volt ez a hátizsák is. Nekem nagyon megtetszett. Olyannyira hogy tegnap este neki is láttam, és megvarrtam. Íme az eredmény.

1 megjegyzés:

  1. De jó viszontlátni a ginko-s hátizsákom más mintával! Még anno, pár évvel ezelőtt Tihanyban tanítottam a táborban, majd a Hírfoltok őszi táska pályázatán is megjelent. Gratulálok a varrásaidhoz!

    VálaszTörlés